Zarezerwuj nocleg

#Pomoc #Wsparcie

Proces od rezerwacji po udany pobyt

Najczęściej zadawane pytania

Jak się dostać do apartamentu?
Po prawidłowym wypełnieniu karty meldunkowej online, w dniu przyjazdu jak apartament będzie gotowy otrzymasz link z ogólnymi instrukcjami dotyczącymi apartamentu.
O godzinie 16:00, pod tym samym linkiem wyświetlą się kody do otwarcia apartamentu i wskazówki użytkowania.

Instrukcje te zawierają wszystkie niezbędne informacje, w tym kod do drzwi lub sposób odbioru kluczy.
Czy muszę wypełniać kartę meldunkową online?
Tak, wypełnienie karty meldunkowej online dzień przed przyjazdem jest obowiązkowe. Link do formularza zostanie wysłany na Twój adres e-mail, przez chat na kanale OTA oraz poprzez SMS od nadawcy Spaceapart. 

Alternatywną formą zabezpieczenia przed zniszczeniami jest wpłata 500 zł depozytu na poczet ewentualnych zniszczeń. 

Czym jest Check-in online?

Jest to internetowa karta meldunkowa. W hotelu zostawiamy dane w wersji papierowej, do których dostęp może mieć wiele osób, nasza forma elektroniczna jest bezpieczna, dostęp do niej mają tylko przeznaczeni do tego pracownicy, którzy dbają o bezpieczeństwo Twoich danych. Firma zarządzająca danymi ma wprowadzony protokół PCI DSS COMPLIANT.


Logo PCI
O której godzinie mogę się zameldować?
Zameldowanie jest możliwe od godziny 16:00. Jeśli w obiekcie jest możliwość wcześniejszego zameldowania w kwocie 15 zł / godzinę, zobaczysz tę informację w linku z instrukcją, który dostaniesz w dniu przyjazdu.
O której muszę się wymeldować?
Wymeldowanie powinno nastąpić do godziny 11:00 w dniu wyjazdu.
Późniejsze wymeldowanie:
  • do godziny 12:00 - koszt 20 zł.
  • do godziny 13:00 - koszt 30 zł.
Prosimy skontaktuj się z nami w godzinach pracy infolinii między 10:00 - 18:00, maksymalnie na dzień przed planowanym wyjazdem:   +48 698 902 120
Jak otworzyć skrzynkę na kod?
Jeśli otworzyłeś instrukcję do apartamentu i widzisz kod do skrzynki/sejfiku, będziesz musiał prawidłowo skorzystać z niej skorzystać.

W pierwszej kolejności wpisz otrzymany kod i delikatnie pociągnij sejfik od góry. 
Jeśli skrzynka posiada z lewej strony przycisk - należy go pociągnąć w dół, otwierając jednocześnie sejfik.
Wyciągnij klucze, zamknij sejfik oraz przemieszaj kod.

Poniżej przedstawiamy film jak otworzyć skrzynkę:



Sejfik nie chce się otworzyć?

Napisz do nas, klikając w dymek Pomoc | Chat oraz wybierz Potrzebuję Pilnej pomocy. Napisz adres oraz daty pobytu wraz z numerem telefonu. Nasz serwis niezwłocznie się z Tobą skontaktuje, by pomóc rozwiązać problem.
Jest to najszybsza forma pomocy.
Nie otrzymałem karty meldunkowej
Jeśli nie otrzymałeś karty meldunkowej online, istnieje duże prawdopodobieństwo, że podałeś nieprawidłowy numer podczas rezerwacji.
Karta meldunkowa jest wysyłana automatycznie dzień przed przyjazdem o godzinie 18:00 w formie sms oraz mailowo.

Jeśli chcesz zweryfikować dlaczego nie otrzymałeś karty meldunkowej online, kliknij, w dymek Pomoc | Chat, następnie kliknij Potrzebuję pilnej pomocy oraz napisz daty pobytu oraz 
Sejfik nie chce się otworzyć?
W pierwszej kolejności sprawdź, czy jesteś w prawidłowej lokalizacji. Poprawny adres otrzymasz w linku w dniu przyjazdu, w który spokojnie możesz kliknąć. O godzinie 16:00 odśwież stronę/link, aby pokazać kody. 

Jeśli w jednej linii wpisujesz kod i skrzynka nadal nie chce się otworzyć, napisz do nas, klikając w dymek Pomoc | Chat oraz wybierz Potrzebuję Pilnej pomocy.

Napisz adres oraz daty pobytu wraz z numerem telefonu, abyśmy mogli Cię zidentyfikować. Nasz serwis niezwłocznie się z Tobą skontaktuje, by pomóc rozwiązać problem. Jest to najszybsza forma pomocy.
Czy w obiekcie będą ręczniki?
Standardowo w każdym naszym obiekcie na wyposażeniu są wszystkie niezbędne rzeczy do przyjemnego pobytu, w tym:
  • Ręczniki,
  • Papier toaletowy na start,
  • Szmatki kuchenne, 
  • Płyn do naczyń,
  • Żel pod prysznic/szampon na start w saszetkach.
Jeśli potrzebujesz dodatkowych rzeczy skontaktuj się z nami, w godzinach pracy infolinii między 10:00 - 18:00, maksymalnie na dzień przed planowanym wyjazdem:   +48 698 902 120
Czy mogę szybciej zaparkować samochód?
Jeśli w apartamencie, który zarezerwowałeś, posiadasz przypisany parking, możesz skorzystać z parkingu od godziny zameldowania tj. 16:00.

Niestety ze względów logistycznych nie możemy udostępnić parkingu szybciej. Rano parking użytkują goście, w późniejszych godzinach nasz serwis sprzątający. Sugerujemy pozostawienie samochodu na publicznych parkingach w pobliżu obiektu. 

Jeśli istnieje możliwość szybszego zameldowania w kwocie 15 zł/h, zobaczysz taką opcję w linku, który otrzymasz o 10:00 w dniu przyjazdu. Po wykupieniu szybszego zameldowania możesz zaparkować samochód o godzinie zameldowania.
Potrzebuję pilnej pomocy
W nagłych sytuacjach np. brak możliwości otworzenia sejfu/skrzynki po zastosowaniu się do instrukcji, nagłe awarie lub sprawy pilne prosimy kierować na numer:   +48 698 902 120

Po godzinie 22:00 prosimy o SMS.
Czy mogę otrzymać fakturę za pobyt?
Tak, prośbę o fakturę możesz zgłosić mailowo, lub pod linkiem z instrukcją, w zakładce Faktura.
Zadzwoń Rezerwuj online