Cześć! Czy wiesz, że rezerwacja przez naszą stronę gwarantuje bezpieczeństwo i najniższą cenę?

Skontaktuj się z nami

Godziny pracy infolini: 9:00 - 20:00.
Po godzinach pracy prosimy o kontakt w nagłych przypadkach. 

Zadzwoń:  +48 698 902 120

Napisz do nas:  recepcja@spaceapart.pl

Siedziba firmy

ul.Konstytucji 3-ego Maja 23B
58-540 Karpacz

Czytaj więcej

Najczęsciej zadawane pytania

Jak zarezerwować wybrany apartament?

Aby złożyć bezpieczną rezerwację w najniższej cenie, kliknij tutaj. 

Rezerwacja przez naszą stronę gwarantuje bezpieczeństwo, natychmiastowe potwierdzenie oraz najniższą cenę. 

Czy rezerwacja przez stronę jest bezpieczna?

Zdecydowanie rezerwacja przez naszą stronę jest bezpieczna. Nasze serwery są zabezpieczone, a system do rezerwacji online jest obsługiwany przez jedną z najbardziej solidnych, bezpiecznych i znanych systemów firmy Hotres.pl.
 

Dostałem link z kartą meldunkową online, czy muszę go wypełnić?

Tak, naszą standardową procedurą jest check-in online. Jest to internetowa karta meldunkowa. W hotelu zostawiamy dane w wersji papierowej, do których dostęp może mieć wiele osób, nasza forma elektroniczna jest bezpieczna, dostęp do niej mają tylko przeznaczeni do tego pracownicy, którzy dbają o bezpieczeństwo Twoich danych. Firma zarządzająca danymi ma wprowadzony protokół PCI DSS COMPLIANT.


Logo PCI

Jakie jest wyposażenie apartamentów?

Bez względu czy wybierzesz apartament marki Tanie Spanie, czy Apartament spod szyldu Space Apart, każdy z naszych apartamentów jest wyposażony w każde niezbędne przybory kuchenne, ręczniki, żele pod prysznic, świeżą i każdorazowo praną i maglowaną pościel. 

Współpracujemy z najlepszymi firmami w branży, aby bez względu na cenę dostarczyć Państwu solidnie posprzątany i gotowy do spędzenia urlopu obiekt.

Czy mogę otrzymać fakturę za pobyt?

Tak, nasza firma wystawia faktury za pobyt. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić pod adresem mailowym: faktury@spaceapart.pl

Do której mogę się wymeldować z obiektu?

Standardowy check-in trwa od godziny 16:00 do godziny 11:00 w dniu wymeldowania. Opuszczenie apartamentu po godzinie 11:00 wiąże się z naliczeniem opłaty w wysokości 50 zł/h. Powyżej godziny naliczamy opłatę jak za dobę noclegu.

W jakich godzinach jest dostępny kontakt telefoniczny?

Nasza infolinia jest czynna dla Państwa w godzinach 9:00 - 20:00.
Po godzinach pracy prosimy o kontakt tylko w nagłych przypadkach. 

Zadzwoń:   +48 698 902 120

Czy mogę przed 16:00 udać się do apartamentu?

Nasza standardowa godzina zameldowania to 16:00, natomiast jeśli dostępność apartamentu na to pozwala, dajemy możliwość szybszego zameldowania się w obiekcie, co sygnalizujemy telefonicznie.

Skorzystaj z formularza

(*) - Fill required fields

Wyślij wiadomość

Szukasz apartamentu, pokoju, domku na długi urlop lub city break?

więcej

© 2024 Spaceapart.pl - wszystkie prawa zastrzeżone.

from by rentlab booking by hotres

Zadzwoń Rezerwuj online