Menu
Godziny pracy infolini: 9:00 - 20:00.
Po godzinach pracy prosimy o kontakt w nagłych przypadkach.
Zadzwoń: +48 698 902 120
Napisz do nas: recepcja@spaceapart.pl
Siedziba firmyul.Konstytucji 3-ego Maja 23B
58-540 Karpacz
Aby złożyć bezpieczną rezerwację w najniższej cenie, kliknij tutaj.
Rezerwacja przez naszą stronę gwarantuje bezpieczeństwo, natychmiastowe potwierdzenie oraz najniższą cenę.
Zdecydowanie rezerwacja przez naszą stronę jest bezpieczna. Nasze serwery są zabezpieczone, a system do rezerwacji online jest obsługiwany przez jedną z najbardziej solidnych, bezpiecznych i znanych systemów firmy Hotres.pl.
Tak, naszą standardową procedurą jest check-in online. Jest to internetowa karta meldunkowa. W hotelu zostawiamy dane w wersji papierowej, do których dostęp może mieć wiele osób, nasza forma elektroniczna jest bezpieczna, dostęp do niej mają tylko przeznaczeni do tego pracownicy, którzy dbają o bezpieczeństwo Twoich danych. Firma zarządzająca danymi ma wprowadzony protokół PCI DSS COMPLIANT.
Bez względu czy wybierzesz apartament marki Tanie Spanie, czy Apartament spod szyldu Space Apart, każdy z naszych apartamentów jest wyposażony w każde niezbędne przybory kuchenne, ręczniki, żele pod prysznic, świeżą i każdorazowo praną i maglowaną pościel.
Współpracujemy z najlepszymi firmami w branży, aby bez względu na cenę dostarczyć Państwu solidnie posprzątany i gotowy do spędzenia urlopu obiekt.
Tak, nasza firma wystawia faktury za pobyt. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić pod adresem mailowym: faktury@spaceapart.pl
Standardowy check-in trwa od godziny 16:00 do godziny 11:00 w dniu wymeldowania. Opuszczenie apartamentu po godzinie 11:00 wiąże się z naliczeniem opłaty w wysokości 50 zł/h. Powyżej godziny naliczamy opłatę jak za dobę noclegu.
Nasza infolinia jest czynna dla Państwa w godzinach 9:00 - 20:00.
Po godzinach pracy prosimy o kontakt tylko w nagłych przypadkach.
Zadzwoń: +48 698 902 120
Nasza standardowa godzina zameldowania to 16:00, natomiast jeśli dostępność apartamentu na to pozwala, dajemy możliwość szybszego zameldowania się w obiekcie, co sygnalizujemy telefonicznie.